Vårkänslor? Vad yrar han om?!?

ons 19 mar

It's official! De där vårkänslorna jag svamlade om är bortblåsta i ett blött och äckligt snöblask! Istället för att finurla på nya kläder inför vår och sommar är jag nu inne på att köpa mig ett par snitsiga Long Johns! Hittade ett par riktigt heta Frank Dandy's på grooming.se som man kan glida runt med, kanske en ny club-hit ;)


Långkalsonger från Frank Dandy, grooming.se, 399:-

Jag fick även mina saker från cocoo.se härom dagen, mkt snabb och säker leverans! Däremot sätter jag upp en "bling-bling"-varning på Art Deco-halsbandet jag köpte. Det jag trodde skulle vara ett coolt och diskret tillbehör visade sig komma direkt från Public Enemy's gangstergarderob. 10x7cm blaffa! Trist... Klockan är dock pure fab!


Fet blingbling-blaffa från cocoo.se... Inget för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0