En vecka med Harley och Penthouse Party

Sön 9 mar

Jag saknar min lurviga jättehund Harley... Ingen som slafsar runt och snarkar och behöver promeneras och underhållas längre, eller ja... Jag har ju Camilla iofs ;) höhö!

Veckan har gått jättebra och det har varit asskönt att få bo i vasastan, nu vet jag vad jag ska sikta på den närmaste tiden! Jobb och större lya! Dock ingen hund, även om Harley är en underbar lurkas så skulle jag aldrig orka med en jycke på heltid. Man tappar flow i tiden när man titt som tätt ska avbryta vad man än gör för att gå på promenad. Nej inget för mig... Just nu ;)

I fredags hade vi lite vänner över för partaj. Vi serverade ost och kex (så jäkla gott! Det var så länge sen!) och champagne. Vi lyssnade på musik, pratade om allt möjligt och allmänt fulade oss. Jag hade jättekul!


Cippa och Douglas - Exposé!


Arna och Laura tillsammans med Harley - Tjejernas favorit


Camilla och Arna - Lika som bär


Ina var snäll och lånade ut sin tumme till lottskrapning!


Här ses även; Anders och Camilla nr2, Ludde, Lo och Richard som förärade oss med sin närvaro! Mange och Marcus var också med en sväng men hade tydligen svårt för att fastna på bild :P


Framåt småtimmarna började Millan gnida sig mot väggarna...


Och jag började surfa upp och ner längsmed korridoren... COWABUNGA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0