Ny lägenhet?

Igår var jag och Camilla å kikade på en lägenhet i Stockholm, på tiden eftersom jag ganska snart måste göra mig av med lyan i Skövde och flytta hem igen (Whoopie!). Lägenheten var verkligen kalasfin! Ensam på sin våning, grymt högt i tak vilket gav bra med rymd. Sovrummet var gigantiskt! Det bästa var nog det nyrenoverade köket, mycket fint! Läget kunde inte vara mycket bättre heller, precis utanför dörren kan man knata ner i tunnelbanan vid tekniska och bussarna till Vaxholm och Norrtälje ligger precis som Roslagsbanan bara tvärs över vägen :P Centralt så det stör och nära till både röda och gröna öppnar upp för rörelsefrihet runtom i stan!

En riktigt najsig 2:a alá 65kvm bara ett stenkast från Humlegården / Stureplan på Östermalm. I can dig it ;)

Håller tummarna, Sthlm here I come!

Kommentarer
Postat av: Björn Lundberg PM Sweden

Tar du inte den så slår jag dig.
Får du den så slår jag dig.
Låter underbar. Lycka till

2008-01-20 @ 18:32:18
URL: http://www.publicmediasweden.com
Postat av: Carro

Fan va kul!
Ska ni flytta ihop då eller?
Kraam!

2008-01-22 @ 21:48:20
Postat av: Cippa

Carro: Det vore sjukt najs om jag fick den :P Och tanken är att Cammie hänger på. Då får vi lite mer yta att fjanta runt på ^_^ Hoppas å längtar!

Kram!

2008-01-23 @ 14:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0