Inte min dag...

Sedan klockan 9 imorse har jag suttit och försökt blåsa liv i min handikappade dator. Gammal och slö som den var tänkte jag att en formatering vore på sin plats, men jag bedrog mig. Operationen blev för mycket för min puckade dator som nu låst sig i en evig installationsloop. No more computer for me...

Imorgon har jag tenta i programmering vilket känns sådär eftersom jag har noll i skill som kod apa! 8 timmar fram och tillbaka till Skövde kan resultera i en flunk!

Exjobbet stressas på. Jag är för upptagen med allt annat att jag inte hinner med det, vilket resulterar i att det ligger och stressar i bakhuvudet.

Ekonomin ser mörk ut forfarande förstås även om jag överlever. Ska bli skönt med lite csn i slutet av månaden så att jag kan betala bort lite skulder. Sen sitter man där igen utan kosing. Ett extraknäck vore najs!

Extraknäck ja... Nej, jobb finns det inte heller. Ska slå på offensiven och göra lite personbesök runt om i staden snart!

Det är mycket som suger nu men jag betar av problemen ett efter ett och så landar jag antagligen på tassarna igen. After all... Det är ju vad Cippor gör bäst ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0