Ett kungarike för en Frisco!

Jag vet inte vad det är med mig, jag är konstant hungrig! Det behöver inte gå mer än en timme efter att jag ätit så är jag hungrig igen! Och när hungern slår in är det Max's underbara hamburgare; Frisco Burger som jag drömmer om! Jag tror att det beror på att jag inte har ätit hamburgare på väldigt länge nu... Ska banne mig investera i ett glufsmål någondag med en redig 150g från grillen eller kanske göra egna hamburgare hemma :P

image65

Jag läste om en kille i Sverige som gått ner över 30kg genom att bygga sin kost på hamburgare från Max (minimizeme.se). Han har förstås kombinerat hamburgedieten med motion och träning och därmed bantat bort sig, men hans värden är tydligen alldeles prima också. Han hade tydligen ringt upp Max och bett dem sponsra honom med gratis mat... Jag kanske ska göra samma sak fast gå upp i vikt samtidigt som jag tränar???

Sååå hungrig....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0