Dessa jävla skulder

Fan vad trött jag blir. Jag är evigt fattig och trots det måste jag betala mer skulder till myndigheter nu än vad jag någonsin gjort tidigare. Först har jag en skatteskuld på 10k som jag på nåt sätt ska få ihop pengar till. Men som om det inte räckte så kommer försäkringskassan och kräver mig på 5000 spänn! När ska ni förstå att jag är student och får in ca 7000 i månaden?!? Ni kan inte ta dessa pengar för då kommer jag att DÖ!

edit:
Jaja, jag vet att jag lagt pengar på resa och grejjer så jag ska väl inte klaga då... Men det suger i alla fall! Så det så ::P

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Cippa.
Jag vet hur du känner dig, själv fick jag en skulld på 8000:- till försäkringskassan, och en annan har ingen inkomst alls...

Allt väl annars?

Ha de toppen.
//Linda

Postat av: Björn Lundberg PM Sweden

Jag vet hur det är. Denna månaden var det räkningar på 13 000. Hur mycket hade jag på mitt konto? jo 8200. Jag är inget geni på matte. Men det går nog på minus då va? Haha.
Och nu ska jag oxå börja betala tillbaka till csn.. känns inte bra.. damn.
Men. Jag lämnar dig om 2 veckor. så innan dess ska vi skrapa ihop pengar till livets enda värdefulla vätska... Öl!
Kramis

2008-01-31 @ 21:53:36
URL: http://www.publicmediasweden.com
Postat av: Cippa

Linda: Jodå, bortsett från tillfällig svacka i pluskan så är det faktiskt riktigt bra :) Ex-jobbet går som på räls och det är skönt att vara i Sthlm. Snart klar med plugget :P Grymt skönt!

RockBjörn: Klart att vi ska hitta på nåt innan du sticker! Hörde att du inte skulle med ut på lördag, trist :( Tips på film förresten! The Darjeeling Limited! Micket pra! :P Kramar!

2008-02-01 @ 08:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0