Pusta ut för en stund...

Igår fick jag reda på mitt resultat från tentan i programmering som jag har fasat över... 86/100! Ett härligt VG :P

Jag har även en chans på att fixa filmtentan i veckan. Sen är det bara att briljera exjobbet så är jag färdig sen! Men vad händer sen då? Jobba i Skövde? Slita lite i Stockholm i väntan på jobb där? Vi får se... Jag kanske skjuter från höften och gör någonting mer avancerat... Vi får se vad han hittar på ;)

Min dator är väckt ur sin koma också! Halleleluja! Dessvärre krånglade jag ihop det med min internetbank när jag skulle återställa alla program så nu bär det strax iväg ut på stan.

Ikväll ska jag antagligen sticka och träna med Emil. Lite förkyld är jag dock men jag tror att jag ska klara mig. Kan bli spännande eftersom jag inte tränat sen i våras... Träningsvärk here I come!

Mycket har ordnat upp sig sen igår men det är fortfarande vissa saker som fortfarande ligger och trycker i bakgrunden... Jag kan i alla fall pusta ut en stund och vara glad för det som ordnat upp sig. *pust* *pust*

Kommentarer
Postat av: camilla

du e så grym! men varför slita i stockholm när du kan glida i skövde? ;)

2008-02-13 @ 22:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0