Omotiverat tom

Fre 29 feb

Intervjun gick skitbra! Ska iväg på en till intervju nästa vecka, bara att hålla tummarna!

Det blev dock inget extraknäck på Footlocker, de ville visst ha någon som kunde jobba heltid hos dem... Varför söker de då extrapersonal? Jaja... Crap...

Även om jag borde vara rätt nöjd idag så känner jag mig ganska tom. Vet inte vad det är, har märkt att jag kan bli rätt likgiltig inför allt till och från... Just nu känner jag bara för att sova bort dagen och inte göra nåt. Tror inte att något eller någon kan få mig på bättre humör... Konstigt med tanke på att det är fint väder, fredag, bra intervju och så... Antar att man kan må så här ibland.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Lou

Vad händer ikväll? :D

2008-02-29 @ 13:50:30
URL: http://cigaro.blogg.se
Postat av: C

Ikväll blir det till att äta lite middag hemma hos farsgubben. Blir nog rätt lugnt, men ett glas vin kan nog behövas ;)

2008-02-29 @ 16:46:45
Postat av: Lou

Svar: Tack för tipset! ;D Ha en fin kväll du också (:

2008-02-29 @ 17:04:38
URL: http://cigaro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0