Mor 50 år, Far 52 år, Camilla 23 år!

lör 23 Feb

I onsdags firade vi Mor som fyllde 50 år. Hon fick sig en dag på Sturebadet och sedan en kväll på Norra Brunn där bland annat Måns Möller drog några skämt. Både trevligt och roligt! Av oss barn fick Mor ett inramat fotografi på trion. Hon blev alldeles blödig så jag antar att det var en bra present :)

image80
Tripp, trapp, trull!

Senare i veckan åkte jag ner till Skövde för första gången sen början av januari för lite fix och trix. Det var hur kul som helst att få träffa alla skövdevänner igen! Jesper och Carro var så gulliga och lagade middag och bakade födelsedagskaka till mig :P Tack så jättemycket, det fick en att känna sig som hemma igen ^_^ Jag hann tyvärr inte se Jonas och Annas nya lägenhet men det tar jag nästa vända om någon vecka!

Idag fyller Far och Camilla år så strax bär det av till Rådmansö och Millans föräldrar för födelsedagslunch och senare på kvällen svänger jag förbi Far och säger grattis. Kul det ska bli att få komma ut till Norrtälje igen, känns som en evighet sen sist!

Kommentarer
Postat av: Carro

Det var jättekul att ha dig här! Vi ses snart igen!
Kram

2008-02-23 @ 12:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0