Kalasonsdag!

ons 27 feb

Vilket flyt jag har haft idag! Var på en arbetsintervju på förmiddagen för ett extraknäck jag söker, gick hur bra som helst! Jag har blivit av med min skumma hyresgäst och äntligen fått hyran för februari betald. Samtidigt har jag slussat in en ny hyresgäst utan glapp emellan.

När jag kom hem hade jag fått mail från en speltidning jag sökt till och fått till svar att jag ska skriva en krönika som arbetsprov, good shit! Samtidigt hade jag även fått mail från ett spelföretag i Stockholm som jag sökt till, ännu en arbetsintervju! Den tjänsten tror jag verkligen att jag har en chans på! Ska bli kul att få komma på intervju! Lite spänd på vad det är för ett företag också eftersom detta är okänt... Rekryteringen sker genom ett annat företag.

Spännande!

Ikväll blir det fira av med kött och vin! På fredag gäller det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0