Art By & Frisco Outlaw

Sön 24 feb

Roligare än Cloverfield! Jag investerade i två nya t-tröjor idag. Den ena tröjan är designad av Fredrik Tjernström och ingår i H&M's "Art By" kollektion där svenska illustratörer får sätta sina verk på diverse plagg. Jag köpte även en scarf som gick bra ihop med tröjan.

Den andra tröjan är från Levi's och var bara ett must buy! Jag menar, vem vill inte ha robotar i skrikiga färger med comic text? Den är riktigt häftig!

image81
f v. "Art By", H&M - Divided, 149:- , "Frisco Outlaw", MQ - Levi's, 399:-

Kommentarer
Postat av: camilla

jag ääälskar verkligen levi's-tröjan. dagens toppenköp! med ett gult eller lila armband kommer du att vara killen hela dan .... pöss :)

2008-02-24 @ 21:17:39
URL: http://stockholmsyndrome.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0