Teneriffa

Jag sa tidigare i veckan att jag skulle lägga upp några bilder och berätta om resan till Teneriffa. Kanske dags att jag tar en snabb resumé innan det faller i glömska.

En vecka på Teneriffa bestod av sol, bad, mat och dans. Det var ungefär stadiga 23-25 grader varmt hela veckan med lätt bris. Destinationen var Playa las Americas och befolkades av feta tyskar, bleka britter och soltörstande skandinavier. Priserna var höga men vem bryr sig när det är semester :P Förutom att lapa sol nere på playan hann jag med att resa till Puerto de la Cruz för att gå på djurpark och besöka Los Cristianos för att äta på mumsiga restauranger. Jag hann även med en helkväll med flamenco och styrdans ;)

Här kommer bilder!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0