Mannen med hundra järn i elden

mån 14 apr

Vad gör jag egenligen just nu? En hel jäkla massa har det blivit! Vissa saker kan jag gå in på och vissa saker är luddiga även för mig än så länge... Men en sak är säker, denna lilla sprätthök är inte sysslolös :P Jag tänkte stapla upp lite för mig själv så att jag får en överblick. Det kan behöva prioriteras här framöver vart krutet skall läggas!

Examen är en månad bort, sen är jag truly en akademiker och ingen kan ta det ifrån mig! Jag kommer kunna jobba extra på H&M och välja mina arbetstider i framtiden medan jag pysslar med annat, samtidigt kommer jag kämpa mig upp till en heltidstjänst och därefter vidare till VM så fort som möjligt. Under tiden fortsätter jag att söka jobb inom min nuvarande bransch i jakt på en heltidstjänst där.

Förutom detta kommer jag plugga Marknad och Organisation i höst och Ekonomi i vår på distans via Uppsala Universitet. Då kommer jag få lite mer konkurrenskraft om jag blir kvar i H&M ett tag och vill avancera. Förutom detta kommer jag antagligen att göra några uppdrag åt Lockpick och fortsätta samarbetet med Pod ett tag till för att bättra på mitt CV. Och som om inte det var nog... Har jag en idé som snart kan sättas i verket... Men den håller jag för mig själv ett tag till ;)

*puh* Men en sak i taget, allt händer inte nu. Men det är skönt att ha en plan! Jag känner drivet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0