Härliga fredag!

Idag har jag ont i huvudet men jäklar vad gårdagen var bra! Jag spenderade dagen med att spatsera i staden och sen åka ut till täby för att hälsa på lillasyster. Vi solade och pratade strunt. På eftrermiddagen åkte jag in till söder och mötte upp S.S för att dricka lite öl och snacka skit. Vi har inte träffats på typ 3 år så vi hade en hel del att ta igen :) Sjukt kul! Senare på kvällen träffade vi några vänner och partajjade in på småtimmarna. Prima start på helgen! Sol, reunion, party, arkadspel och massa skratt :) Tjoho!

ps. Jag har faktiskt skavsår på mitt pekfinger efter allt arkadspelande! Hur geeky är inte det ;) Men jäklar vad bra jag var! Itchy Trigger Fingers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0