Desperat Hemmaman

Hahaha, jag kom precis på mig själv i en ganska lustig situation! Idag har jag varit hemma och jobbat med min examensrapport. På eftermiddagen har jag städat, dammsugit, diskat och lagat mat. Som om detta inte är nog, så finner jag mig nu ligga i soffan med en bunke vaniljvisp i ena handen och en ballongvisp i andra handen medan jag tittar på Dr Phil i väntan på att C ska komma hem från jobbet ;) Hohoho! Jag är en genuin hemmaman, redo med mat och bak tills frugan kommer innanför dörren! Hejja 2000-talet!

Kommentarer
Postat av: camilla

haha! äntligen har jag blivit den powerkvinna jag alltid drömt om att vara. full kontroll över både jobb, hem och min lilla toffel. happy days.

2008-04-28 @ 20:56:39
URL: http://stockholmsyndrome.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0