There and back again

Tillbaka i Skövde igen! Kom precis innanför dörren och ska bara kasta av mig väskan för att sedan bege mig iväg på en föreläsning om dataspel pch pedagogik... *yawn!* ;) Nejdå, det blir säkert intressant!

Hemma i Sthlm var jag på arbetsintervju i veckan, jag vill tro att det gick bra eftersom jag fick med mig ett arbetsprov hem och ska tillbaka snart igen på en till intervju. Håll tummarna för mig ;)

Ikväll blir det till att finurla på just arbetsprovet, det är riktigt roliga uppgifter som jag ska genomföra!

Måste springa nu men jag kanske plottrar ner ngt mer senare! Cheerio!

--

Urkas! Vilket krig! Har precis kommit hem från Ica 1200 mil härifrån. Nu är jag pank men min kyl och frys är full av smaskig mat! Till och med en ost blev det! Hah! Jag trodde att jag skulle dö... Så tungt! Bra träning om inte annat!

Kastar in en lasagne i ugnen sen blir det till att kavla upp ärmarna och spotta i nävarna! Sist med avslut på kvällen blir det krypa ner till "My name is Earl" och drömma om flickan på Thorildsplan ^_^

Kablam!

Kommentarer
Postat av: Flickan på Thorildsplan

hej gubben. ska spana in biljetter strax så att jag kan komma ner på fredag. yey! då slipper du drömma och jag slipper längta ... puss

2007-09-03 @ 17:17:17
Postat av: Cippa

Låter prima tycker jag! Har snott tillbaka min bakform av Jonas nu så du kan förvänta dig lite sweets for my sweet i helgen :P nu måste jag komma igång... saknar dig redan ;) puss

2007-09-03 @ 18:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0