Min tumme är ingen ost...

Näe det vet jag väl! Men varför måste jag då hyvla bort den då? Inte trodde väl jag att osthyvlar kunde användas som tortyrredskap eller dödliga vapen?! Hur eller hur... Smärta!

Arbetsprovet är iväg! Skönt att slippa tänka på det i någon timme eller två. Ikväll blir det städa, diska (yeah right...) och slappa framför Rome på dvd:n. Den är riktigt bra den serien! Jag har hunnit plöja fyra avsnitt och hittills är jag mer än nöjd :)

Största oket just nu: Inga tvätt tider! Allt är smuts, smuts, SMUTS! När ska en svensson få tvätta egentligen?? Jag vill ha en egen maskin... Blä :P

Måste tillbaka på föreläsning nu! Vi ses!

--

Som sagt... Diska... yeah RIGHT! Det blir till att ge sig ut med Nicky istället :P Låter mycket roligare plus att jag måste få se lite människor, man blir ju knäpp av att sitta inne i en lya i Skövde! Det är juh så tyst här.... SKÅL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0