Ett nytt öga!

Jovisst, så har man varit hos optikern för att prova linser idag då! Det gick jättebra, tror att de var lite imponerade av min förmåga av att lägga saker i ögonen :) Men jäklar vilket rött öga jag hade sen då... Jo det är sant, jag sa öga som i ett öga! Jag ska bara ha lins på ETT öga. Tydligen så mobbar mitt öga ut det andra så det får inte vara med och leka ^_^ Skönt tycker jag eftersom jag bara behöver pröjsa halva priset då ;) Enda kruxet med de linser jag fick var att de syns ju för tusan att man har dom! Har aldrig varit med om det... Eller kanske bara inte tänkt på det. Jag får som en ljusblå hinna runt iris på ena ögat... Kommer se lite knasigt ut... Kanske...

Resten av dagen har jag pulat med arbetsprovet. Har skrivit allt nu så det enda som jag har kvar att göra är att gå igenom det några gånger och se så att jag fått med allt som jag vill ha sagt. Sen blir det till att skicka in det och hoppas att de gillar det :)

Nu ska jag slänga ihop en chili! Precis hämtat upp en baguette på fascist-Ica som ska avnjutas tillsammans med kvällsmaten :P

Undrar om jag ska ta mig ut imorgon? Tror att jag vill ha lite lugn och ro hela veckan faktiskt... Fick hem ROME idag som jag ska kika lite på har jag tänkt. Får se hur det blir, kan vara skönt att spara sig till helgen också!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Cippa.
Om du är kvar i Skövde under helgen så är du välkommen på födelsedags fest på Peach Pit på lördag! (Och det är fritt att ta med dig andra människor också) Kram Linda

Postat av: Cippa

Hejje tjejen! Tack för inbjudan! Jag är faktiskt nere i Skövde denna helg så jag dyker nog upp och gratulerar! As long as there is cake ;) Kram!

2007-09-04 @ 22:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0