De e' spa bejbi!

I helgen var jag i söderköping för att avnjuta lite spa tillsammans med familjen. Det är inte ofta vi gör sådana här saker tillsammans så det var mycket trevligt trots självklart gnabb systrar emellan. Jag var förstås lika from som alltid...

Vad fick jag göra då? Jo jag fick en helkroppsbehandling som delas upp i ett antal steg!

1. Av med kläderna och skrubbas från topp till tå (Body scrub...)
2. In i duschen!
3. Koka i en bubblande spenatsoppa i ungefär 20min
4. In i duschen!
5. Smetas in i en alg/ler-blandning för att sedan svepas in i gladpack och bli invirad i sveriges största duntäcke!
6. Ansiktsmassage plus peeling och diverse gägg.
7. In i duschen!
8. Min nya fina lena kropp smetas in i lotion och blir om möjligt ännu mjukare :P

And that's it! Helt klart värt att rekommendera!

Efter detta blev det afternoon tea med scones och MASSOR med bakelser :P (Jag smög in lite kaffe och whiskey när jag ändå var igång...)

Kvällen avslutades med en fem rätters middag!

1. Havskräfta
2. Räkor och kronärtsgegga
3. Kött å potatiskub
4. Ostbricka
5. Sorbet plus jordgubbar

En helt ok måltid om man säger... Jag toppade allt med Rosa Pantern i baren!

Skön helg med frisk luft och avkoppling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0