Banoffi Pie und Spirited Away

That's right! Tvåan körde en animenatt igår! Lyckades övertyga min fina Camilla att vi skulle glutta på den... Jag tror faktiskt att hon lossnade lite ^_^ 4/5 gav hon den, trots övertygelse om öst/väst propaganda.

Vi åt hamburgare, myste, spelade spel, drack kaffe och åt banoffipie skapad till Milla efter att hon fått ett härligt lönelyft på jobbet, grattis!

Nu ska vi ut på stan och kanske ta oss en latte :P Ikväll blir det födelsedagsfest och kanske kåren.

Tjong!


Kommentarer
Postat av: camilla

god morgon gubben!
sitter på jobbet och försöker vara ambitiös, men längtan efter dig tar över.
en parentes: att jag gav spirited away 4/5 var inte TROTS min övertygelse om öst/västpropaganda, det var PÅ GRUND av den som filmen fick ett högt betyg. för övrigt handlade min tolkning inte om propaganda, utan en samhällskritik mot BÅDE öst- och västvärlden.
haha! jag borde verkligen jobba istället ... ville egentligen bara säga att jag saknar dig! ha en härlig vecka så hörs vi. puss puss puss

2007-09-10 @ 09:16:08
URL: http://stockholmsyndrome.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0