Tillbakablick

Det går bara längre och längre tid mellan mina inlägg... Jag antar att jag har annat för mig som pockar på uppmärksamheten :)

I stort kan jag väl berätta att jag och Camilla var och såg James BluntBerns i onsdags. Som en sann rockdvärg lät han oss vänta på hans uppträdande men det gjorde inte så mycket. James var riktigt bra live och vi fick höra både gamla och nya låtar. Efteråt träffade vi lite kompisar på Underbara bar eller vad stället nu hette. Dit lär jag gå igen...

I fredags var jag på spelkväll med Milla och hennes knasiga arbetskamrater, jag hade hur kul som helst! Vi lirade både brädspel och tv-spel. Det roligaste på hela kvällen var nog när Therese undrade hur man visslade "Ko" :) Jag höll på att garva ihjäl mig!

På lördagen åt jag hamburgare och kollade fotboll med Mange och Henrik. Vi drack lite pilsner och snackade skit. Eftersom jag ändå skulle in till stan på natten så mötte jag upp Carro och hennes kompisar på Blue Moon Bar. Det blev några danssteg och lite allsång innan jag begav mig hem till sängen :)

Kommentarer
Postat av: Little darling

låter trevligt :D

2007-10-16 @ 12:30:29
URL: http://littledarling.webblogg.se
Postat av: camilla

haha - rockdvärg var rätta ordet.puss

2007-10-16 @ 17:47:29
URL: http://stockholmsyndrome.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0