Torsdag

Det blev ingen "upp i ottan"-morgon idag eftersom jag hade problem med att somna igår natt. Låg och snurrade till halv tre :( Men jag har varit duktig ändå i veckan med käk och hemmaträning må jag säga!

Skulle ha handledning i programmering vid åtta men mitt login fungerade inte på datorerna så det var bara till att gå hem. Nu väntar jag på att Jonas ska rycka upp sig så vi kan dra till Gsp och progga lite där istället.

Ikväll åker jag hem till Sthlm igen, ska bli skönt, känner mig allt mer och mer distanserad till Skövde... Måtte man få ett kneg snart så man kan flytta hem...

Ser fram emot helgen och framförallt fredag då det är planerat middag/bastu med Jesper och Carro ute i Täby. Jag tror att vi kommer få det jättekul! På söndag är det farsdag med traditionsenlig middag. Det ska bli trevligt det med :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0