Tenta - Projektledning

Yessss! Precis klar med min tenta i Projektledning och jag tror att jag ässade den! Eller ja, första delen iaf. Andra delen hade jag egentligen ingen koll på men jag utnyttjade mina skrivkunskaper för att dribbla runt problemet ;) Men det hade aldrig gått så här bra om jag inte haft Sveriges bästa handledare, du vet vem du är! PÖSS!

Kort om helgen: Öhm, få se nu... I lördags var jag i Täby på förfest i Skarpäng hemma hos Carro. Hon hade jättetrevliga och gulliga kompisar som alla verkade ha en god portion humor :) Hade tydligen träffat några av dem tidigare när jag var på Blue Moon, men mitt minne har ju gått i pension... Jag fick även hälsa på hennes lillebrorsa och hans polare, de var rätt anonyma på kvällen men de verkade vara glada gossar de med. Efter förfesten drog vi till... Tegelbruket... Vad kan jag säga? Varför är folk på missbruket när man kan hänga i stan på betydligt skönare hak? Jo, för de har inte åldern inne... Ja, det blir väl vad man gör det till som allt annat iofs :) Det var rätt kul iaf, av nostalgiska skäl.

Fortfarande hooked på "Alla som inte dansar..."! Lyssnar sönder den på repeat! Härlig text! Längtar tills den hittar ut på dansgolvet :P "Det blir jobbigt när det kommer fram, att han står stilla som en våldtäktsman!" Hahaha ^_^

Nu ska jag spendera hela dagen med spelet Okami. Slappa innan jag börjar period 2 imorgon med programmering och film å stil. Ska bli kul!

Kommentarer
Postat av: camilla

världens bästa handledare? haha! och du är världens bästa elev ..... :)

2007-11-05 @ 21:01:49
URL: http://stockholmsyndrome.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0