Skön morgon!

Jag har hittat mitt sätt att starta dagen på! Det tog mig nästan 25 år men nu tror jag att jag är något på spåret!

Jag gick upp lite tidigare än vad jag brukar, tog på mig kläderna och gick ut på en halvtimmes promenad. Jag har alltid haft problem med att äta frukost på morgonen men efter att ha varit ute och rört på mig och fått tagit en varm skön dusch så var det inga problem att kasta i sig mat :P Maten bestod av gröt med russin och knäckebröd med makrill, mumma! Nu känner jag mig pigg och fräsch och redo för en heldag! Yeah!

Efter en heldag med föreläsningar ska jag toppa av kvällen med en bastu och lite Heroes, det blir en braaaa dag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0