Lugn och skön myshelg

Jag har haft en alldeles underbar ledighet hemma med Camilla i helgen! Vi gjorde egentligen inget speciellt, vi tog det bara lugnt på hemmaplan. Vi åt god mat, drack vin, kollade på film, bakade kaka, spelade spel (mkt skrik och panik!) mm. Jag hade riktigt riktigt roligt :) Det är så himla skönt att ha träffat en människa som man kan umgås med på så många olika plan :) I do love you woman :P

Lite highlights från helgen då?

Mcdonalds, filmkväll plus ett litet nattligt korståg på stan mellan 02:30 - 03:30 :P
Second Hand-jakt på söder och Sillbrunch (mmm, saknades bara en nubbe och lite västerbotten ;)
Lekte rövare inne på BR leksaker...
Kött + Rödvin = Sant 
Mario Party kan faktiskt vara lite party även om man bara är två spelare ^_^
Kak-bonanza hos Veronica! (Hurra-Hurra! 27år!)

Lite lowlights också...

Fick hem min "skräddarsydda" kostym i söndags... Brun, axelvaddar, tyg, tyg och tyg... Faan... Pengar i sjön men så går det när man köper grisen i säcken! Jag ska trösta mig med att köpa en ordentlig kostym nästa helg istället!

Ikväll blir det chill med Okami, filmen Oldboy och boken Snabba Cash (måste läsa vad allt fuzz is about...).

Kommentarer
Postat av: camilla

nååå, så fint skrivet!

highlights från BR:

baby anabeeeeell - med creepy, fluffig sångröst.
kösssssbär - läspande läskigt.
hår hiiihiii.
eleFUN.
vem busar och larmar VEM leker med åtta armar?

unt so weiter.... :)

2007-11-19 @ 19:32:12
URL: http://stockholmsyndrome.blogg.se
Postat av: Cippa

Haha, totalt förstörda av barnreklam! I love it!

2007-11-19 @ 21:01:58
URL: http://cippa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0