Impulsen

Tis 27 nov

Jag har gjort det igen... Handlat på impuls. Min stora last och vapendragare här i livet.

Igår tänkte jag att det kunde vara kul med en Xbox 360. Idag gick jag mest på kul in och kollade på blocket. Hittade ett komplett paket med 3 (skit)spel och en extra handkontroll. Pris: 2500.

image58

Hur kan jag tacka nej till en sådan deal? Det går ju inte! Sagt och gjort. Ringde upp för att kolla om den fanns kvar vilket den gjorde. Jag hörde mig själv säga orden "Jag tar den" samtidigt som jag inte riktigt hade bestämt mig! Jag kan inte hindra mig själv! När jag lagt på luren kom jag på att jag faktiskt inte har pengar att lägga på en ny spelkonsol. Jag blev tvungen att sälja av lite olja...

Jag är väldigt nöjd med köpet en så länge, men ångesten kryper på när jag inser vad jag skule behövt lägga pengarna på egentligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0