Halvdag, startskott inför helgen!

Vilken fin dag det verkar bli idag då! Jag ska försöka plugga lite nu på morgonen - ska skriva en uppsats samtidigt som jag ska hinna tentaplugga till måndag - sen ska jag möta upp Camilla och tillsammans drar vi norrut för lite shopping, lunch, och spatserier! Undrar vart det är roligast att ta sig? Vaxholmstrakten kanske? Vi får se...

Ikväll tänker jag i alla fall laga till något smarrigt och köttigt som ska dineras med ett redigt rött vin! Det var länge sen... Jag har siktat in mig på inbakad fläskfilé med färskost, smörstekta kantareller, en sås av mörkel och kanske någon form av potatis (klyft el hasselback kan jag tänka mig). En efterätt vore trevligt också, jag tror att Camilla hade någon idé på den fronten :P

Kul ska det bli!

Imorgon ska jag föreslå lite yoga, bad och bastu på dagen och rida vidare på ryktet om en trevlig hemmafest på kvällen! Det känns som om helgen kan bli hur bra som helst, I like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0