Farsdag

Idag är det söndag och farsdag. Ska träffa Emil om en timme och få se hans nya lya på "Öfvre" :) Så orättvist att han ska få sitta med en fräsig lya i innerstan när kosmos är fullt medveten om att jag behöver den bättre ^_^

Ikväll ska jag äta middag med far, carina och systrarna. Det ryktas om lax :P

Middagen med Jesper och Carro i fredags var kalas! Vi köpte så mycket tacos att vi kunde ha mättat en liten kolloni i Afrika! Efter middagen gömde sig jag och Jesper i bastun medan Camilla och Carro återupplevde deras fjortis-era. Mycket mat, vin, Hanson och tillbakablickar och till sist taxi hem till sängen!

Igår blev det en superslapp lördag. Jag och Camilla låg hemma hela dagen och kollade på film, spelade spel och tog det lugnt. På kvällen lagade Milla en jättesmarrig lax på spenatbädd som intogs med vitt vin. Senare tittade vi på "Freaky Friday"... Eller ja, Camilla tittade och jag låg i koma :) Tröttmössa ;)

Imorgon åker jag tillbaka till Skövde några dagar igen. Vore mycket härligare att få stanna hemma med favoritflickan... Jag hoppas att veckan går fort så att jag snart är tillbaka igen! Då blir det fest signerat spelföretaget Paradox!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0