Ässade tentan!

Fortfarande sjuk men trots allt glad! Fick reda på att jag klarade min tenta i projektledning idag! Hurra! Jag ska hämta ut den nästa vecka så jag ser mer exakt vad för resultat jag fick och vad jag missade på. Det kändes som att det gick jättebra så jag hoppas på ett solklart resultat!

Annars har jag inte orkat med någonting idag. Plockat lite i lägenheten och försökt ta det lugnt. Jag vill må så bra som möjligt imorgon så att jag kan jobba och tjäna lite pengar.

Nu måste jag göra ett litet ryck. Hoppa in i duschen och ge mig av till Sundbyberg för att hämta upp mitt nya Xbox 360! Jag ska köpa spelet Mass Effect också på vägen... Biowares senaste mästerverk! Spännande!


Kommentarer
Postat av: camilla

du förstår att jag kommer att ta åt mig all ära för tentaresultatet va? ;) puss

2007-11-28 @ 20:55:21
URL: http://stockholmsyndrome.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0