VIP på Vatra

Lör 31 mars

Slutet på arbetsveckan och början på helgen kunde inte ha blivit bättre! Förutom inflyttningsfest hos Sandra så hade Mats varit schysst och fixat Vip-bord åt oss på Vatra, en klubb här i Skövde (http://www.vatra.se/). Kvällen höll en skön nivå rätt igenom, alla var glada, lyckliga och småberusade =) Vi blev ett ganska stort sällskap som gav oss ut på stan, jag tror att det är första gången som vi alla har gått ut tillsammans på en klubb. I vanliga fall brukar de flesta bara vilja gå till kåren. Inga skandaler förutom att några onämnda kanske blev lite väl i gasen ^_^ Kan bli så när man hugger hårt in på helröret ;)

Men det var fredagen! Idag är det lördag och den har hittills varit minst lika bra! Lite purken var jag på morgonen eftersom min granne fick för sig att ha rave-fest vid niotiden... Där gick min sovmorgon =)
Jag och Nicklas hade pratat kvällen innan att köra en Billinge Mountain och bege oss upp till fisksjön för lite grillning och förtäring av folköl. Den planen gick förstås i kras eftersom Nicky visade sig vara lite klen efter Vatrakvällen =) Istället gick jag och tränade med Jonas och efter det låg jag och lapade sol i gräset under ett träd medans jag läste en bok. Det var så himla varmt och skönt idag! Helt otroligt. Såg både Tusselago och fjärilar. Jag blev nästan uppäten av en galen humla också men dom är så flummiga så det gjorde inte så mkt =)

Efter det bar det av till bataljonsgården för att grilla lite med dom andra. Eftersom jag är en fattig liten pojk blev det grillkorv med räksallad. Jag tror att jag åt för mycket och att det nu pulserar räksallad i mina ådror...

Det pratas om att gå ut ikväll igen, men eftersom jag varit ute redan två kvällar den här veckan så blir det nog bara mjukisbyxor och tv-spel ikväll. Pratade lite med Stina som berättade att hon skulle äta middag med Tessan, Mange och Per hemma i sthlm, det hade jag också velat vara med på =) Men jag får vänta till torsdag innan jag får tillfälle till det. Ser verkligen fram emot att komma upp och träffa vännerna på hemmaplan!

Nu ska jag nog spela en stund till... Sen får vi se vad som hittas på ;)

Kommentarer
Postat av: Ellie

Toppen vännen. det låter ju som en fin helg ju!
Fast ni måste ju saknat mig hemskt mycket. det gör ni ju hela tiden ;)

2007-04-01 @ 11:13:05
Postat av: Cippa

Haha, klart att vi gjorde ;) Du får väl ta din eka och ro hit från gotland då ^_^ Hoppas att din helg har varit fin också!

2007-04-01 @ 17:11:09
Postat av: Stina

Ska bli kul att du kommer upp och festar med mig och gänget igen, ser fram emot det :) Jag tror att vi kommer få det sjuhelvetes skoj! Och har vi tur så får vi åka och kolla Linjett också ;) Puss!

2007-04-02 @ 10:22:18
Postat av: Cippa

Ja! Det ska bli ruskigt kul att komma hem till dig och alla igen! Jag hoppas verkligen att vi kan få titta på Linjetter! Bara några dagar kvar nu ;) Puss på dig!

2007-04-02 @ 19:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0