Tripp på stan och systrar på besök ^_^

Fre 23 mar

Har inte så mycket tid att spendera vid bloggen nu eftersom jag måste se efter mina gäster, men jag ska göra en kort summering av fredagen =)

På förmiddagen engagerade jag mig med att piffa upp lägenheten så att systrarna mina ska tro att jag alltid bor fint och städat =) Efter det spenderade jag eftermiddagen med Anna ute på stan. Vi körde lite turboshopping och tog en jättesmarrig fika på rådhuscaféet :P Jag provade på en varm smörgås med kalkon och pepparotsröra (det var faktiskt gott!) och Anna tog en kött/pesto tjofräsmacka ^_^ Vi pratade mycket och hade väldigt trevligt =)

Senare på kvällen blev det sämre. Jag orkar inte gå in på detaljer men kort och gott kan man väl säga att jag inte var en happy camper... Det svänger så mycket i livet nu att jag inte orkar hänga med längre. Därför försöker jag stänga av ett tag så får vi se hur världen ser ut när jag kommer tillbaka...

Lite bättre blev det senare när Alex, Agge och Niklas kom förbi och när mina systrar till slut hittade till Skövde. Vi lyssnade på musik, snackade lite skit och spelade spel.

Nu måste jag kila! Lördagen blir spännande, antagligen kommer vi springa ut på Bogrens och partaja lite =)


Kommentarer
Postat av: Ellie

Du glömde skriva att du hade tlefondate med mig juh ;P haha

2007-03-24 @ 17:38:06
Postat av: Ellie

Kom på att det inte blivit nån kalender? skumt?

2007-03-24 @ 17:38:34
Postat av: Björn

Le´qip I love that name!

hoppas vi ses snart. I miss you strange peple!

2007-03-25 @ 12:12:45
URL: http://www.frilansphoto.se
Postat av: Cippa

Hejje Björn! Kul att du hittat hit ^_^ Hoppas att livet leker för dig och att du kommer och hälsar på snart!

2007-03-25 @ 21:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0