Knäsvag dsu-sittning

ons 21 mars


Snark! Kom precis hem ifrån kårhuset efter en sittning för dataspelsutvecklarna på högskolan... Vad är det för människor som går det här programmet egentligen?? Lagom trevligt var det väl men mest tråkigt! Tydligen så har jag en släkting i Nyköping om man ska tro killen som kollade leg i dörren... Spännande!


Däremot så mötte jag blick med vad som kan vara en utav de snyggaste flickor jag sett på länge! Jag skojar inte om jag säger att jag fick lite småsvårt att andas där ett tag ^_^ efter lite efterforskning så visade sig att det var en kompis bekant så jag lyckades lura till mig en introducering... Mer än så blev det inte eftersom jag är en så blyg och försynt kille =)


Annars flöt dagen på fint! Blev godkänd på en omtenta och klarade en urtråkig kurs, tränade lite core på gymmet och har förberett mig lite löst inför min opponering som jag har imorgon bitti.


Snart är det helg och då kommer mina ohängda systrar ner och hälsar på, kommer säkert bli skoj men känner jag dom rätt så blir det väl ett herrans liv också ^_^


Nu är jag sömnig och tänker däcka i säng! Längtar massa hem till sthlm också och till alla vänner där. Jag måste börja ta mig hem oftare! Saknar er alla massor!


Kommentarer
Postat av: sandy

oj oj oj vad du har skrivit! :) kul läsning.. men berätta, vem är den snygga-tappa-andan-tjejen på kåren???

2007-03-22 @ 11:04:54
Postat av: Ellie

Hej stud.
Det var verkligen en gayblogg du skaffat ^^ hihi
Men den var fin!

Menar du att det verkligen finns snygga tjejer i skövde :O

* lägga cippsters blogg i favoriter*
Tc, kraaamiz

2007-03-22 @ 11:39:35
URL: http://acorn.blogg.se
Postat av: Carro

Hej vännen!
Va kul att läsa! Alltid roligt när man kan kolla folk man känners bloggar!=)
Party i helgen!
Kram

2007-03-22 @ 13:22:21
URL: http://www.minlillablogspot.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0