Sommar i Stockholm

Tor 7 juni

På tok för mycket att göra! Precis så som jag vill ha det! Jag har hunnit med sol och bad, grillning och promenader i stadens parker, gå på fik och gå på pub. Det kommer nog bli lite spridda skurar i bloggen framöver men jag ska försöka plottra ner det som känns kul! Sommaren är här och jag... Har blivit förkyld av allt badande... Men jag härdar ut och kurerar mig till helgen då det blir mer grill och förhoppningsvis sol och bad igen =)

Njut av sommaren! Den har precis börjat!


Kommentarer
Postat av: Arnie

Va??!! har Linus visat snoppen nu igen?

2007-06-18 @ 20:24:34
Postat av: camilla

jag tycker att det går lite segt med uppdateringen här va ;) ta dig i kragen nu måns.

2007-06-25 @ 20:54:27
URL: http://stockholmsyndrome.blogg.se
Postat av: camilla

jag tycker att det går lite segt med uppdateringen här va ;) ta dig i kragen nu måns.

2007-06-25 @ 20:54:33
URL: http://stockholmsyndrome.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0