Onsdag på söder

Ons 27 juni

Lill-lördag i stora staden! Jag och Camilla hade bestämt oss för att gå ut och äta för att senare möta upp med Arna och hennes kamrater på Aftonbladet. Innan vi stack ut så passade Camilla på att kika upp i lägenheten för att hälsa på farsan och hans tjej. Vi drack lite vin och far min började med någon utläggning om silikonbröst på pensionärer... Ibland alltså! Man märker vart jag fått mitt flumm ifrån!

Efter det stack vi till söder där vi tog en öl och åt lite mat innan vi mötte upp med enmannnashowen Arna. Dessvärre hade hon dumpat resten av ligan eftersom de tydligen var tråkigare än tråkigast (mina ord). Vi snackade lite skit och tog en öl var. Det var riktigt kul att bara luta sig tillbaka och se Camilla och Arna gestikulera iväg bland skolminnen och gamla tokigheter! Lite mys i regnet blev det också innan vi tog tuben hemåt och skildes åt vid vasastan *mjao* ;)

Blev en lugn kväll för att vara vi men ändå alltid lika kul! Imorgon är det min sista arbetsdag sen börjar minst 8 veckors semester! Hahahaha! Sug på den!

Kommentarer
Postat av: camilla

jag tyckte att det kändes väldigt bra att prata med din far om silikonbröst (på din farmor) och utvik vid första mötet med familjen ;) föll mig i smaken! puss

2007-06-28 @ 01:26:25
Postat av: Cippa

Välkommen in i det Wåtzka finrummet ;) Ingenting är tydligen heligt längre ^_^ puss

2007-06-28 @ 01:36:26
Postat av: Anonym

Nej, nej, mina arbetskamrater var absolut INTE tråkiga! Jag var tråkig som stack från dem. Men jag hade kul med er. Haha, åh vad jag skrattade. Tack för igår kväll.

2007-06-28 @ 09:02:13
URL: http://blogg.aftonbladet.se/14886
Postat av: Cippa

Jag tyckte dom var tråkiga som inte jagade efter dig i sånna fall ^_^ Jag hade också jättekul, ni var så roliga! Tackotack!

2007-06-28 @ 09:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0