Här kommer sommaren!

Fre 1 Juni

Så jäkla skönt! Nu är projektet avklarat, presentationen gjord och det enda som står mellan mig och Sthlm är en flaska vin och 24 timmar! Nu startar sommaren på allvar, jag ska bara jaga iväg rusket där ute men det är inga problem med den solen som skiner här inne just nu!

Imorgon ska jag ut med lite vänner på stan. Det blir konsert med kungliga filharmonikorna i konserthuset och sedan förhoppningsvis lite eftersnack på Kelly's borta på söder. Det ska bli så skönt att komma hem! Det verkar bli uppbokat på en gång... Tror att jag har saker att göra hela vägen fram till Midsommar! Det blir fint att få komma hem och röra runt lite så att vännerna får lite omväxling!

Nu ska jag kolla på dålig såpa och vila mig lite inför kvällen. Hoppas vi ses i sommar! Den kommer bli fullspäckad med galenskap!

image26 image25
Varning Sthlm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0