En oskyldig kaffe?

Tis 26 jun

Det kunde man ju tro... Men min oskyldiga kaffe med Camilla byttes ut mot en Gargamelpasta och öl! Vi irrade runt på måfå och hittade en liten italiensk restaurang kring sveavägen, det kändes nästan som om vi var på utlandsemester! De hade världens roligaste visitkort med slogan... Pino BUTTAFOCO! Hahahahaha, jag höll på att grina ihjäl mig av skratt!
 
Efter middagen gick vi på rockpub och tog in några öl till och pratade om högt och lågt, så jäkla skönt och skumt på samma gång att träffa någon där man kan prata outömmligt dag efter dag! Vi har knappt känt varandra i en vecka och trots det känns det som om den där torsdagen på Snaps är veckor, kanske till och med månader bort! Knasigt det kan bli ibland =)

Och till alla nyfikna ;)

  

Kommentarer
Postat av: camilla

din lilla härmapa ;) men ja - tänka sig att det finns så mycket att säga till dig buttafoco (ditt nya smeknamn, måns börjar bli gammalt).

2007-06-27 @ 01:53:29
URL: http://stockholmsyndrome.blogg.se
Postat av: Cippa

hahaha, måns kunde iaf sjunga... jag vill inte veta vad Buttafoco är bra på!

2007-06-27 @ 02:15:00
Postat av: camilla

vet du inte vad buttafoco e bra på? jag ska berätta ikväll!

2007-06-27 @ 07:17:53
Postat av: Arnie

Ses ikväll biatch!!! Haha

2007-06-27 @ 10:48:53
URL: http://blogg.aftonbladet.se/14886
Postat av: Cippa

You bet fröken Mostar! Du måste juh få den där pilsnern jag är skyldig dig ;)

2007-06-27 @ 12:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0