Botgöring och Bosson-yl

Fre 29 juni

Jag är ingen vidare bra son. Jag har varit hemma i sthlm i en månad nu och inte tagit mig tid att hälsa på min mor en enda gång... Sprang på henne i Vaxholm för några veckor sedan men det räknas väl knappast? Nej, jag råder bot på det ikväll. Det blir sushi och film hemma hos mor min i Täby, så får jag väl ge en liten resumé av allt jag tagit mig till den sista tiden. Det kommer bli bra och mina synder kanske sköljs bort en aning :)

Bokade tid hos Björn Axén idag eftersom mitt hår behöver lite kärlek. Det är inte helt lätt att hitta en ny frisör bara sådär så jag gick på magkänslan och handplockade en frisörska som heter Nathalie ;) Jag har värsta planen på att sjunga Natalie-låten för henne nonstop under hela klippningen :P Haha, jag kommer väl ut därifrån med halva sidan bortrakad och saxmärken i öronen!

Hörde Bossons nya låt idag på radion! Ingen kan smöryla som den mannen! När han sätter igång med sina whaleorgier (stavas det så?) så blir jag alldeles knäpp! Men det låter juh bra trots allt! Jag ska nog öva lite på mina Bosson-yl i duschen lite senare... Stackars grannar...

Lite kort om igår hinner jag med...

Vi hade lite familjemiddag på La Camera (gamla Martini). Jag åt världens godaste grillade tonfisk med getostrisotto :P Efteråt så stannade vi till hemma hos Carinas syster och hennes man för lite vin. Jag fastnade med min 11 årige halvkusin Johan och diskuterade japansk tecknad film och tv-spel. Kul att prata med någon som vet vad man snackar om! Han ritade även en snygg teckning av mig som jag skulle vilja scanna in och visa, men jag får göra det senare. Jag har iaf kommit fram till att Johan är cool och att han har bra smak när det gäller serier och spel! Det kan nog bli något av honom också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0