Back on track! -midsommar-

Tis 26 juni

Haha, vad kan jag säga? Förlåt för att jag helt slappat till med skrivandet sen jag kom hem till Stockholm! Det är helt sanslöst vad mycket som händer just nu! Jag kan tyvärr inte svamla mig igenom allt vad jag varit med om men jag kan i alla fall ge er lite stoff om de senaste dagarna och midsommarhelgen! Är ni med nu då? Here goes...!

Torsdag

Ja, jag vet... Torsdagen hör egentligen inte till midsommarhelgen men den kommer spela en saftig roll i helgens pjäs hursomhelst. Den här kvällen träffade jag Camilla på "allvar" för första gången, egentligen träffades vi på Mosebacke några helger tidigare och efter lite luskande och en ansökan om att få praktisera på hennes jobb så bestämde vi oss för att träffas. Sagt och gjort, Snaps på söder fick det bli! Jag vet inte vad jag ska säga mer än att det var jäkligt roligt och att vi pratade ända fram till 04:30 på morgonen... Sömnstatus: 5h

Fredag (Midsommarafton)

Pelle kom in till odenplan vid elvatiden och serverades nykyld öl som intogs med bara överkroppar och pumpande musik! Efter uppladdningen stack vi till skansen för att inta lite sill och nubbe till tonerna av dragspel och sång! Det var en kalasupplevelse, kändes som om vi hamnat på en festival! Underligt nog så lyckades vi hamna bredvid en manlig trekant som verkade tycka att jag och Per var väldigt gulliga när vi dukade upp våra snapsglas och satt och sjöng... Creepy...

Efter skansen blev det fika hemma på odenplan och sedan iväg med Richard till älvsjö för att få oss lite dans och mera sång! Haha, allsång med Simba från Lejonkungen! "Snart e' det jag som e' kuuuuung!", nostalgitripp!

Nästa anhalt blev Berns där vi skulle möta upp med Camilla och Ina. Jag har aldrig varit på Berns tidigare (vad mitt nyktra sinne kan komma ihåg...) men det var verkligen ett prima ställe! Camilla introducerade oss för Rosa Pantern och Ina outade mitt smygbiobesök på Turtles... Hahaha... Typiskt!

Efter Berns åkte jag, Millan och Pelle till odenplan och glufsade kaka och drack kaffe... Blev ännu en all-nighter! Stannade uppe till 09:30! Sömnstatus: 1h

Lördag

Ja... Sömnbrist var det ja! Låg som i koma hela dagen! Men det är inga bekymmer, jag har ju byggt upp något av en rutin för lite sömn och en del alkohol den senaste tiden även om den nu ställdes på sin spets! Jag spenderade större delen av dagen i soffan och vilade upp mig inför kvällen då jag flög iväg till kungsholmen för att träffa Camilla. Vi lirade tv-spel, Tp och drack ett suspekt vin! Safe to say... Jag fick tokstryk i alla spel!!! Sanslöst... Men roligt! Vi kollade även på filmen Superstar som var galet rolig! Däckade in vid ca 07:30... Sömnstatus: 2h?

Söndag

Ni börjar förstå att min hjärna sakta började förvandlas till pulvermos med en aningens för lite pulver vid det här laget va?? Men det spelar ingen roll för jag hade så jäkla kul!

Söndagen fick bli en rehabdag så jag och Camilla stack till Vaxholm för att äta lunch, glass, sola och bada. Helt sjukt att vi fick hela Bogesund för oss själva! Kunde inte bli bättre! På kvällen blev det iaf hyfsat tidig sängläggning, men om man kör en total sömnstatus för helgen... Cirka 8 timmar plus minus lite slappande i soffan! Hahaha, helt galet! Men så är det! Jag hade en helt underbar helg! Tack alla som var med att fixa en underbar midsommarhelg!


Kommentarer
Postat av: camilla

haha, när ina outade ditt turtles-besök ... klart det bästa på hela helgen ;)

2007-06-27 @ 01:20:31
URL: http://stockholmsyndrome.blogg.se
Postat av: Cippa

The secret is out... Jag har en fetish för ninjasköldpaddor ;)

2007-06-27 @ 02:11:47
Postat av: Niklas

Haha. mr ninja master. Du får gärna smeka mina nunchakos (stavning?) höhöh. jag kommer antagligen och trampar dig på tårna och säger sthlms jävel nästa vecka. Sounds good? .P

2007-06-28 @ 01:20:03
Postat av: Cippa

Hahaha, jag ska dressera dig så att du kan vandra bland riktigt folk din åmålsgalning! Sounds real good :P Ska försöka fixa ut oss till roslagen!

2007-06-28 @ 02:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0