Hemma hos Bingo Rimér

Tor 5 juli

Åkte norrut till Åkersberga idag och hälsade på Henrik. Jag har jagat honom i en månad nu men han är en sån jäkla arbetsmyra! Vi spenderade dagen på hans nybyggda altan. Solade, drack folköl och grillade korv. Var fint att få en liten catch-up om allting som händer. Senare tittade även Appel förbi för att säga hej, fint att träffa de båda!

Senare på kvällen åkte jag tillbaka in till stan för att möta upp Bibbi, Dogge och Lo. Bibbi hade ordnat det så att vi skulle få dricka lite pilsner hemma hos spjuvern Bingo Rimér. Han hade ett riktigt trevligt krypin med uppstoppad krokodil, strippstång och "kukspegel" på toaletten. Tack så mycket Bibbi för att vi fick hänga där, du är en sådan fixare :P

Självklart missade jag och Dogge sista tuben hem så vi såg till att turista lite i Gamla stan när vi ändå var ute och spatserade. Den är bra fin den gamla delen av Stockholm! Vi stannade även till i Observatorieparken och kikade ut över staden medans vi klämde sista biran och filosoferade över livet och evigheten. Jag vill aldrig åka härifrån... Stockholm i mitt hjärta :P

Kommentarer
Postat av: camilla

bingo i all ära, men nästa vecka har jag en dejt med killen som DU önskar att du fick dejta. avis? men oroa dig inte gubben, självklart ska jag framställa mig själv som en oproffsig (och oetisk) journalist, och be honom med stort H att signa sin autograf till dig ;) pussss

2007-07-17 @ 07:27:35
URL: http://www.myspace.com/mimmipigg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0