Hurra!

Jag har nästan precis haft besök av en kille som kollade in lägenheten. Han spatserade runt lite och frågade förvånat hur jag som ensam kille kunde bo så fräscht och snyggt? Äsch då ;) Lilla jag i min lilla lya? Det är ju inte så att jag kanske ansträngt mig lite... :) Toppenskönt att höra i alla fall!

Hur eller hur... Han tog den direkt! Och hyran som jag saltat lite extra var inga som helst problem, han tyckte till och med att det var billigt! Jättekul att vi båda var nöjda! Sånt gillar jag!

Nu är jag speedad på kaffe och kurrig i magen! Blir middag! Sen får jag se vad jag gör ikväll, är sjukt trött på tentan som jag suttit med i flera timmar nu. Den är rätt jobbig...

Hurra för mig och för att jag inte behöver oroa mig för lägenheten! Yippay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0