Gott det skulle vara med lite julmat...

Jag fick ett sånt jäkla sug efter julmat... Kan knappt bärga mig från att få sätta tänderna i allt gott! I år är det mitt uppdrag att skapa den inlagda strömmingen. Det kommer att bli så mumsigt :P Pratade med min stackars far idag som hade rullat 300 köttbullar. Han verkade inte lika pepp på mat som jag ;)

Det känns så jäkla skönt nu, imorgon lämnar jag skövde. Lägenheten är fixad och klar med hyresgäst och allt (Stilrena K-H förärar min lägenhet hela våren). Exjobb är på G med ett spelföretag, vilket ger merit och möjlighet att jobba på distans från 08. Julklappar är inhandlade och jag är nöööhöööjd (ingen ångest än...). På söndag drar jag till Spanien och sen är det bara allmänt chill!

Enda krokbenet är mitt jäkla pass som jag alltid tappar bort. Dags för ett nytt provisoriskt för 1000 riksdaler. Pengar jag hellre skulle lägga på en redig nyårsmiddag eller annat mums. Men men, bara att bita ihop. Sen var det nyår ja. Alltid samma sak, jag har ingen aning. Men det gör inget, jag slår vad om att det blir hur bra som helst i alla fall. Nyår blir alltid bra så länge det finns mat, gott att dricka, kära vänner och musik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0