Är vi framme snart?

Väntar på ett jobb...
Väntar på svar om exjobb...
Väntar på om jag ska få lägenheten såld eller uthyrd...
Väntar på att få flytta hem till Sthlm...
Väntar på att ta examen...

Väntar på att få komma igång! Känns som om jag slösar djävulskt mycket tid på att bara vänta! Blä...

Jag tror att jag ska läsa lite och börja med min läbbiga hemtenta som ska vara inne på fredag. Kommer sitta med den hela dagen imorgon och säkert resten av veckan med. Men det är lika så bra att börja kolla vad jag behöver läsa in mig på. Ska ta och städa lägenheten också, ser förjäklig ut i Cippas mått mätt.


Kommentarer
Postat av: millan

pussgurka! jag har jobb, lägenhet i sthlm och examen - även jag väntar på att livet ska börja. man längtar ALLTID efter ALLT det där andra SUPERVIKTIGA som man inte har för stunden. go with the flow för fan och chilla ;) du är ju snart klar!

förresten, jag har återigen fått en massa mystiska besökare på min blogg, och min läsarstatistik har skjutit i höjden. det gör mig paranoid. tänk om nån läsare hittar mig och läser om mina bravader? därför har jag lösenordsordsskyddat den igen:

anv: camilla
lösen: bloggar

sofistikerat va? ;) puss darling

2007-12-04 @ 19:57:18
URL: http://stockholmsyndrome.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0