Statskuppsplanering på Wirströms

Igår blev det slutet möte i ölkällaren på Wirströms i gamla stan. På dagordningen; Statskupp! Jag kan självklart inte gå in på detaljer eftersom det skulle förstöra överraskningen ;) Alla medlemmar var närvarande; Jag (C1), C2, L1, L2, D, B samt J, som gästspelade för kvällen.

Jag har aldrig varit på Wirströms förut men jag kommer absolut att gå dit igen! Liveband 5 dagar i veckan med Jazz och liknande toner. Härlig stämning med många glada britter och ett stort utbud av maltsprit!

Kvällen i sig var härlig med mycket skratt och många skämt! En prima tisdag!

Tjong!

//

Speedy Gonzalez


Kommentarer
Postat av: L1

Prima var ordet" Och ett riktigt trevligt ställe var det ju. Nästa gång får vi grunda lite med den där polkagrissoppan, självklart betald med våra polkagrisslantar.

2007-08-15 @ 20:23:06
Postat av: C2

jag tycker att L1 ska benämnas som Larry istället. då undkommer vi en förvirrning som kan förstöra stadskuppen eller hota rikets säkerhet. klart slut.

2007-08-16 @ 18:59:41
Postat av: C1

Jag föreslår ett nytt sammanträde där vi går djupare in på eventuella alias. Vi bör även tilldelas olika ansvarsområden inom organisationen. Jag hävdar strongt att Jag med min rävlika slughet tillsammans med C2;s inflytande över tredje makten bör hantera propagandan. Över och ut.

2007-08-16 @ 19:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0