Resumé

Fre 3 aug

Så gick det visst en månad! Har varit ledig ett bra tag nu och trots all fritid så har jag inte tagit mig an att skriva i bloggen... Jag skyller på att jag inte har haft tillgång till någon annan dator än Camillas, vars tangentbord kräver en viss aggressivitet och våldsteknik att skriva på! Och det är inte riktigt min stil... Slut på fjantiga ursäkter!

Kort resumé av min semester hittills; Bastu och grill med Camilla, Jonas, Anna och Frogglas på Askholmen. Detsamma lite senare med Pelle och Mange. En vecka i Visby med Ällinår och hennes polare. En hel massa utgång i sthlm med alla goa människor som huserar där. Galej med Henke, Anders och Appel på Appels landställe. Ut i skärgården med Camilla, Laura och Lo. And the beat goes on... Trist och skriva när man inte hinner med alla smarriga detaljer!

I helgen blir det stort grillparty med en massa människor som jag inte känner. Det kan bli både kul och intressant... Hoppas dock för omväxlings skull att det inte dyker upp några skandaler!

En skön låt förresten; Niclas Wahlgren - Inatt

http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=148437314


Kan bara en rad men om jag nynnar på den flera gånger på raken så får jag nästan ihop till en hel låt ;) Den går nåt i stil med;

"Hon brukar ringa frååååån, kontantkorts telefooooon!"...
Hihi ^_^

Kommentarer
Postat av: Ellie

"Jag kom på det! jag kom på det! Det ska ju vara ringa frååån och inte meeed" ahaha ;)

2007-08-03 @ 18:44:23
Postat av: camilla

hoho nu står du i köket och lagar mat. ;) jag tycker att din resumé av en månad var lite kort ... puss pårej gubben

2007-08-03 @ 20:12:19
URL: http://myspace.com/mimmipigg
Postat av: Cippa

Ellie: "Är det där en rauk?!?!?" ;)
Milli: Lite kort kanske, men det hanns liksom inte med att skriva flera rader... Pööösss!

2007-08-06 @ 09:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0