Grillfest i obygden

Tis 7 aug

Så helgen löpte på rätt hyfsat iaf. På fredagen lagade jag middag till Camilla och vi delade på lite vin hemma hos henne. Lugnt och skönt.

På lördagen var det då dags för den utlovade grillfesten. Jag hade fått berättat för mig att hela gänget skulle vara där, vad som inte sagts till mig var att det inte var mitt gäng... Det blev grillfest ute i ingenstans med en massa doldisar! Men det var inga problem, det är alltid kul att träffa nya människor! En bra kväll med trevliga människor och jättegod mat signerat Henrik, Henrik och Thomas! Men Thomas... En värd kan väl inte börja köra buss mitt i natten när han bör hålla efter sina gäster ;)

Söndagen blev nästan lika blöt som lördagen i och med att min Morfar fyllde 80 år! Stort kalas med den äldre generationen! Har kommit fram till att det inte är någon idé att förklara vad jag pluggar till. Som tur var så såg gamlingarna iaf artigt intresserade ut :)

Fick en ny vän i form utav Remy Martin! Smaskens!

Kommentarer
Postat av: camilla

helgen i all ära, men den här TISDAGEN är fan den bästa på länge ;) pusssss

2007-08-07 @ 21:34:24
URL: http://myspace.com/mimmipigg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0