Söndagsmiddag

Sön 22 apr

Paltkoma! Jag kommer somna in och kanske inte vakna förs än på onsdag igen! Jag har precis kommit hem efter att ha dinerat tillsammans med Jonas och Anna. Vilken festmåltid! Det är inte varje dag man får lyxa till det med oxfilé, skogsbärspaj och kaffe med bailey's. Inte vad min studentkost brukar besto utav precis... Sådan jäkla skön söndagskväll! Mycket bättre än att ligga hemma och dega framför burken!

Jag har för övrigt hittat radiokanalen som gud glömde... Helt iordning med denna stad så finns det en helt meningslös kanal som går under namnet Radio Skövde 93.3. Ett tortyrredskap utan dess like! Kanalen basunerar ut en konstant loop bestående utav ca fyra stycken toner, om och om och om igen! Väldigt hypnotiskt... Kanske något som ortsbefolkningen lyssnar till under nätterna för att glömma varför de egentligen valt att bo mitt i ingemansland, där stormen piskar lika evigt som loopen som spelas på radio...

Ny vecka imorgon! Jag har införskaffat mig en riktig Beefcake frukost bestående utav fiberhavregrynsgröt, russin, banan, knäckebröd och makrill. Dags att försöka lägga på sig lite! Nu känner jag koman komma krypande och sängen hungrar efter min kropp! Imorgon gäller det! Jobba hårt, lukta gott!

image12
Trollbundna av Radio Skövde 93.3

image13
Tittar på bilder ifrån kåren...

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Du är så söt!!

2007-04-24 @ 18:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0