Fredag 27/4 2K7

Idag kommer Mange och Tessan till Skövde! Tillfället kunde inte bli bättre, eftersom jag nu händelsevis är i lite behov av gamla vänner hemifrån som har lite koll på en. Det blir mkt mat, dryck och skojsigheter! På lördag ska jag visa lite nya moves som jag plockat upp på dansgolvet, det blir med andra ord Bogrens! Haha, ska bli spännande att se hur Mange the King överlever skaraborg, tror att vi skippar kön till modegrillen lördagnatt iaf om vi ska överleva den här helgen ^_^ Fast behovet av flottiga TjiisBörgers brukar ju vara stort! Släng på mer av den där reeeksalladen!

Idag blir det äntligen klippning också! Beslutsångest... Jag sa faktiskt att jag skulle kapa det långa håret nu inför sommaren och bli lite mer vårdad i looken... Men jag gillar ju min frilla... Fast att klippa av sig håret idag kunde ju bli symbol för en ny fräsch start? Bort med det gamla och in med det nya! Lät bra faktiskt... Hah...

Fått mitt första modell-"jobb" också! Jag ska få skaka min lilla tusch on the catwalk! Visa upp La'Ramis vårkollektion. Spännande! Ska dit på onsdag och prova kläder så får jag se hur det sitter. Gör jag dom inte rättvisa (eller dom inte mig rättvisa) så skiter jag nog i det. Det måste ju kännas bra också!

Dags att springa till jobbet!

Kommentarer
Postat av: Lillfis

Hälsa Mange o Tessan =)

2007-04-28 @ 14:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0